Update

Hej på er! Min bloggning har inte varit något vidare bra men det är för att allt har kretsat kring killarna de senaste dyngen. Men jag tänkte berätta lite om vad jag gjort. Igår var jag på släktfirade då min lillebror och det var supertrevligt. Det var både min och Fredriks (Wilmers pappa) släkt där så det var jättekul. Efter det så åkte vi in till stan för vi fick reda på att killarna var kvar i Sverige. Men vi fick inga ledtrådar och absolut INGEN visste var det var. Ingen hade ens sätt dom någonstans. Sjukt faktiskt och det har aldrig hänt förut. Men vi gav inte upp och var på alla möjliga ställen både idag hela dagen och igår. Vi hittade dom inte även fast vi var sjukt nära igår kväll. Fick reda på idag att några av dom (eller alla, oklart) hade varit på en ställe vi planerat att gå till och var as nära. Så det var ju lite surt. Men men, vi har haft kul iallafall och det var verkligen värt det även fast jag aldrig varit så trött i mina ben. Sov hos Amanda och vi gick upp rätt tidigt för att åka in igen. Träffade även ett gäng tjejer som också var och letade efter dom så vi var med dom igår och hela dagen idag. Så det var jätte kul och dom var jätte snälla. Men nu är det helt säkert säkert att killarna åkt till Danmark så det blir back to normal igen haha. Och med det kommer bloggningen här med vara som vanligt från min sida. 
 
Amanda kom hit för ett tag sen och vi har mest suttit och pratat. Vi ska strax börja fixa oss lite smått till genrepet inför dansuppvisningen. Det börjar kl5 och vet inte riktigt hur länge det håller på. Efter det så vet jag inte hur planerna ser ut än. Men kommer säkert umgås med några komipsar. Får se helt enkelt. Vi hörs senare, puss


Moa vart har du köpt din svarta kjol? :) jättefin!

2013-05-13 // 19:30:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback