summer feelings.

Hej på er! Slutade i skolan vid 1 efter en hyfsat chill dag. Hade nationella i matte och det gick väl bra antar jag.. Sjukt fint vänder idag igen, åh så härligt. Efter skolan så gick jag, Amanda och Linnea först till vårdcentralen och sen hem till Linnea. Skulle hjälpa hennes pappa med min iPad och jag sålde till honom. Använde den inte alls och han skulle köpa en så det passade perfekt! Efter det drog jag och Amanda till handen för jag skulle gå till en skräddar sak och be dom sy in ett par jeanshorts. De är lite stora i midjan nämligen, och det kunde de fixa. Så det blir as bra lagom till Turkiet! Kom hem ungefär vid 3 och satt då ute och pluggade lite, duschade och sen var det dags för mat. Vi åt ute första gången för iår och herregud vilken känsla, supermysigt. Julia är även hemma från Norge nu, wiho. Nu hade jag tänkt att göra mitt sista skolarbete och sen är jag helt klar, gud va skönt. Då kan jag bara ta det lugnt! Vi hörs senare, puss


Sålde * :)

Svar: haha ja självklart, vet inte hur jag lyckades stava det så haha ;)
natalijamoa.blogg.se

2013-05-07 // 20:02:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback