söndag 5 maj

Godmorgon finisar! Visst är det fint väder? Så jäkla skönt. Jag och Linnea vaknade vid halv 11 och låg kvar i sängen lite. Sen gicmk vi upp och gjorde frukost, satte på oss bikini överdelar och gick ut och satte oss. Verkligen sommar feeling, åh. Sen dess har vi legat ute och solat och det är superskönt, dags att bygga upp pigmentet ännu mer känner jag. Och måste säga att bilden längst ner ljuger lite då vi (eller speciellt jag) ser ut som ett vitt lysrör, haha. Är inte riktigt så blek, inte brun heller dock men ja ni fattar. Whatever. Idag så har vi inte så mycket planer utan tänkte för det mesta utnyttja vädret. Måste plugga lite också men det tar jag ikväll, puss



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback