Saturday morning

Godmorgon finisar! Gårdagen var supermysig, vi kommer berätta mer om det i ett annat inlägg för bilderna är på Natalijas kamera. Somnade väldigt tidigt och Amanda sov hos mig. Vi sov till 11 och gick då upp och käkade frukost ute på verandan. Så mysigt! Idag är det även dansuppvisningn, shit är väldigt nervös faktiskt. Rätt att jag kommer dansa fel eller något vilket jag säkert kommer göra någon gång då jag inte kan dansen till 100%. Men men hoppas på det bästa! EFter dansuppvisningen så ska jag och pappa som nu är i Sveige åka in till stan, äta resturang och sen ha myskväll. Saknat honom så det ska bli jätte kul. Sen imorgon går vi kanske på stan eller något. Får se helt enkelt. Men vi hörs senare under dagen, puss



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback