QUESTION & ANSWER

Moa:
Hejsan! jag måste bara fråga hur mkt du väger nu? :D
Svar: Jag väger 56 :)
 
Sluta banta för i h-lvete, du är perfekt! :)
Svar: Jag bantar absolut inte och skulle inte vilja göra det heller. Jag tränar då och då för att hålla formen men äter precis vad jag vill! :) Och tack så jätte mycket, puss
 
Moa vart har du köpt din svarta kjol? :) jättefin!
Svar: Den är från H&M, tack så mycket! :)
 
Natalija: 
Jag vet att du svarat tidigare hur du gör dina lockar, men jag uppfattade det inte riktigt haha, kan inte du göra ett till inlägg eller gääärna video!
Svar: Jag har försökt fixa video men det är så himla svårt eftersom jag måste ställa skärpa och allting, samt ha ett ställe att lägga kameran på så det blir bra med höjden. Ska kolla ifall nån vill filma mig. Men ska försöka fixa det så snart som möjligt, puss! 
 
Natalija & Moa:
Hade ni systemkamera med er? Isf hur fick ni med den in? :o
Svar: Nej vi hade inte med oss systemkamera! :)
 
Varför hejade ni på Danmark ?
Svar: Det där är Schweiz flagga!
 
Asså i ons på kosnerten, jag ville så gärna träffa er och ta en bild!!! Men jag hittade inte er någonstans inne på friends. jag letade inte efter er, men tittade om jag kunde hitta er lite noga! Jag bor i Göteborg också så är aldrig i Stockholm annars, men aa.. haha. ni hade ju parkett platser, och inte jag, så där kom jag inte in! :((( 
men världens bästa blogg har ni, och båda två är jätte fina!!!
Svar: Åh gud va gullig du är! Synd att du inte kom fram. Och tack så jätte mycket, puss på dig!



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback