Min kväll.

Ska jag sammanfatta kvällen så var den supermysig med mina fina tjejer! Vi åkte till lyckan och det var helt tomt. Vi satt och pratade, lyssnade på musik och åt massa gott. Sen bestämde vi oss för att bada. Inte alls så kallt som jag trodde. Så nu är första doppet för i år avklarat om man inte räknar med Turkiet. Är verkligen inte en badkruka utan har bara inte haft tid och tillfälle. Vi åkte hem kring 9 och har nu mest tagit det lugnt i soffan. Vi sover hos Linnea allihopa ikväll också! Har verkligen varit en jättebra och somrig dag. Har verkligen njutit av allt jag gjort och mått superbra. En lyckad fredag helt enkelt!!
 


Jättefina bilder! :)

2013-06-01 // 10:40:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback