I need you more then ever.

Hej snyggingar! Hur var eran Valborg? Själv kan jag säga att min inte vart så värst lyckad.. Var innann hemma hos mig med Amanda som jag sa och sen drog vi mot brasan. Vi mötte Emma där och kollade lite (dock var brasan på en halv meter hög) och så försökte vi komma på vad vi skulle göra. Bestämde oss för att dra till skrubba där det skulle vara lite folk. Vi mötte Amanda Fritzon på vägen dit och träffade sen en massa vid bussen. När alla skulle dra in mot skrubba så var det så jäkla kallt så jag, Amanda & Emma bestämde oss för att dra hem istället. Sov hos Amanda och när vi kom hem till henne så gottade vi oss lite och sen badade vi Jacuzzi med hennes syrra. Lite varmare än att vara ute hela natten haha. Så det blev helt ok tillslut. Kunde varit värre haha.
 
Kom hem för ett tag sen och ska sätta mig och plugga järnet. Har en del plugg att göra och känner mig lite stressad. Ska bli skönt sen när jag är hyfsat klar. Men grejen är det att det bara kommer upp mer och mer att göra, ussshh. Har typ ett berg haha. Men då är det bäst att sätta igång. Puss



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback