/

ångesten stiger i kroppen, den tar över. att få känna såhär är inte rätt, inte för någon alls. jag vill inte känna ångest mer, ångest och ensamhet är det värsta. jag orkar inte. och hur jävla mycket skit man får ta emot varje dag förenklar ingenting heller. det gör det så jävla mycket svårare än vad det ens behöver vara. hur mycket jag än säger att jag inte bryr mig och hur lite jag säger att jag tar åt mig är en lögn. det är nu hopplöst, jag tar åt mig, det gör så jävla ont i kroppen. att få sitta och radera hatkommentarerna som kommer in på bloggen samt ask.fm rätt ofta är så hemskt. jag blir så dömd. människor är så hemska

jag börjar blogga när jag mår bättre igen.




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback