Äntligen framme

Hej finisar! Äntligen är jag framme i Turkiet. Resan hit var dock det värsta jag varit med om. Spydde i stort sätt hela dagen, kom upp i 11 gånger tror jag. Trodde först jag var bakis men det var jäkligt överdrivet så kanske var magsjuk eller något. Vem vet. Nog om det dåliga. Kom fram hit inatt och sr svinttött. Alla somnade nästan på en gång. Nu ligger jag vid polen och solar. Superskönt! Det är lite smått monligt men ändå as varmt, 27 grader tror jag. Sen fick jag en kommentar förut där det var någon som frågade om min storasyster ska med och om jag kommer blogga här. Nej hon är inte med och jag ska försöka! Har wifi på hotellet så ska göra så gott jag kan, men lovar inget! Men nu ska jag gå och bada i polen tror jag för svettas ihjäl, haha. Puss på er!



Dricker du?

2013-05-19 // 13:25:39

Åh du bor på pascha bay! Bott där 2 ggr, superbra hotell tyckte jag :)

2013-05-19 // 19:19:42

Aa du bor på Pascha bay! Älskar det stället! Helt underbart :)

2013-05-28 // 21:58:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback