★TYPICAL ME★

- Väldigt ofta när jag sätter upp håret innan jag ska tvätta bort sminket så blir toffsen/bullen as bra. Sen när jag väl ska ha det som frisyr någon dag så blir det skit fult..
 
- Jag skrattar nästan alltid åt mina egna skämt.
 
- Alltid när jag ska visa en ful bild på någon eller något så gör jag alltid ljudeffekter. Oftast så sjunger jag en line på en sång som jag har i huvudet för tillfället (?)
 
- Drar alltid ut på skämt. Fortsätter tills det inte alls är roligt längre.
 
- Blir fascinerad av saker som händer. Typ ba, tänk egentligen vad cool att man kan la la la..
 
- Sjunger konstant och överallt. Väldigt högt också, speciellt i skolan.
 
- Drar ut på meningar när jag pratar. När jag egentligen skulle kunna säga en rätt kort mening så pratar jag as länge som samma sak. 


Har ni också A- och B-del på era matteprov? Har ni formula eller någon annan mattebok? :)

2013-03-08 // 21:33:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback