Torsdag 28/3

Godmorgon finisar! Igårkväll kollade vi på The Vow, men jag själv kollade inte så mycket då jag höll på med mobilen istället. Somnade hyffsat i tid och gick upp vid 6. Det var sjukt jävla kallt i mitt rum när vi vaknade, brr. Men vi kom upp ändå och är nu heeeelt klara. Väldigt ovanligt. Vi brukar liksom springa runt de sista 5 minuterna och fixa massa grejer..
 
Efter skolan så ska jag och Amanda åka in till stan för att kolla lite grejer. Måste köpa en concealer borste förresten. Sen när vi kommer hem så ska vi ut och springa (gjorde ej det igår pga ingen ork) och sen ska vi träna lite annat. Vi har verkligen kommit igång nu och faktiskt tränat exakt varje dag denna vecka. Några dagar lite och några dagar mer, men vi har iallafall kört lite varje dag! Kan inte vara annat än stolt, hehe. Strax kommer även dagen outfit så håll utkik, puss



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback