TISDAG

Godmorgon finisar! Vaknade krig 7 och har nu käkat frukost. Scrambled eggs hahah nya favoriten eller? Men det är as gott + att man blir väldigt mätt. Np i kemi idag då.. Får hoppas på det bästa men känns som om det kommer vara jätte svårt. Hoppas jag inte sänker mig bara, men det går säkert bra. Efter skola så ska jag och Natalija gå hem till mig och snacka nya designen och planera hur vi vill ha allt osv. Sen tänkte jag köra lite träningsövningar idag/ikväll också. Känner att jag vill komma igång lite mer med det nu, har alltid haft lata bortförklarningar. Men nu kör vi! Tänkte fixa klart det sista nu innan jag ska gå så ni får ha en bra dag och lycka till på np allihopa som går i 9:an! Puss



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback