Question & Answer

Moa:
Q - I vilket program gör du collage? :)
A - Har precis lärt mig hur man gör i Photoshop så gör där. Annars Picmonkey.com :)
 
Q - Finns linnet kvar? :D
A - Vet inte ritkigt. Köpte det för inte så länge sen så ja kanske. Åk och kolla! :)
 
Q - Haha umgås du med Natalijas kompisar?
A - Känner Rebecka som hade middagen och de flesta av dom och det var hon som bjöd mig. Så ja.
 
Q - Åååh var har du köpt tröjan? Superfin!
A - Tack! Det är köpt på Forever 21 i London :)
 
Q - Kan inte du lägga upp en video när du lockar ditt hår?
A - Jo det kanske jag kan fixa! 
 
Natalija: 
Q - Vad heter Dianas blogg?
A -  http://dianarasols.blo.gg :)
 
Q - Åh vad kul! Jag har själv ett hus utanför Orlando. Vart i Florida ska ni köpa hus? :)
A - Vi funtar på att köpa i Miami, Sarasota eller Orlando! :) 
 
- Vart har du köpt skorna? :) skitsnygga 
- Tack så mycket! Köpte dom i London på Footlocker :)
 
Q - Vad är temp-dagen? :)
A - För två år sen fick vi reda på att en kompis tog tempen i sin hästs röv, och ända sen dess har vi kallat henne för tempen, så vi firade det idag! :)
 
Moa & Natalija:
Q - Hej tjejer! Jag vet att båda ni har navelpiercing, och nu är det såhär att nästa vecka ska jag ta det! Men är verkligen jääätte nålrädd, och är så himla nervös och tror att jag kommer dö typ haha.. tyckte ni att det gjorde ont? Är det värt smärtan? :)
A - Hej! Åh vad kul för dig! Vi tyckte inte alls att det gjorde ont och man kände knappt någon smärta, det var så att hon klämde åt med tången ganska hårt för att man inte skulle känna nålen. Men ja, det är värt den smärtan som man känner! Lycka till! :)
 
Q - Vad hade ni på er på 1D konserten i London, har ni kanske nån outfitbild? :)
A - Jag (Moa) hade på mig det HÄR. och jag, alltså Natalija,har ingen bild tyvärr. Lånade engrön långärmad tröja från Moa med nitar på axlarna, sedan G-Star jeans tror jag! 
 
Skulle ni kunna ta bild på vad ni äter under en hel dag? alltså måltider osv:)
- Ja självklart! :)
 
Q - älskar eran design!! men en fråga kan inte ni lägga upp fina klänningar till sommaren och skolavslutning :) kram!
A - Tack så mycket! Ja vi kan fixa ett inlägg med det, kram :)



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback