ONSDAG

Hej på er! Inte bloggat alls mycket idag jag vet.. Var i skolan som alltid och sen efter så gick jag och Amanda hem till henne för att träna. Hon har typ som ett gym eller olika "redskap" som är bra så vi har bestämt oss för att träna hemma hos henne varje onsdag! Bestämde oss för det för ett tag sen men har alltid kommit något emellan, men nu kör vi. Åt även middag hos henne och vi gjorde lite allt möjligt. Nu är jag hemma och ska strax duscha. Sen tänkte jag kolla pll GAAAAHHH! Sista avsnittet för den här säsongen också, herregguuud.
 
Juste, imorgon så ska vi 9:or bada isvak eller vad det heter. Är sjukt taggad haha. Men lovar att jag kommer ändra känsla när jag väl står där och ska hoppa i. Kommer dö av kyla och ja, då kommer det inte vara lika roligt längre.. Tar med systemkameran så antingen får ni bilder eller så hade jag tänkt att spela in video. Får se hur det blir. Men ska inte sitta och skriva för länge så nu slutar här, puss



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback