Fråga till er

Jag har en fråga till er. Jag har väldigt torrt ansikte och behöver därför smörja in mig med ansiktskräm varje dag efter jag duschat, tvättat bort sminket osv. Annars blir det sjukt torrt. Jag har testat massa olika men inte riktigt hittat någon jag gillar så jätte mycket. Som är as bra osv. Så jag tänkte fråga er om ni hade någon som ni tipsar om? Någon som ni testat eller bara någon som ni hört talas om är bra. Skulle vara jätte snällt om ni komenteradeför skulle behöva er hjälp, puss


» Malin

Neutrogena (stav) oil-free moisturaiser funkar asbra!

2013-03-09 // 17:21:51

Testa använda oljebaserade ansiktsmasker( man kan göra dem själv) eller så tycker jag att du kan testa Nivea Soft. Utmärkt kräm som doftar superfräscht! Den har också jättebra recensioner,har själv använt den flitigt i ett halvår och min hy är jättelen:)

2013-03-09 // 17:33:54

Neutrogena oil-free moisturiser den oranga!

2013-03-09 // 19:02:42

Jag använder propyderm från apoteket. Den är asbra för den är lite fetare men känns inte kladdig (man behöver bara ta lite)!

2013-03-10 // 00:58:17

Olay beauty fluid (ljusrosa flaska), den är fett fri oxå så man får ej finnar, man kan använda den innan man lägger på smink, As bra :)

2013-03-10 // 10:27:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback