angående bloggen.

Som ni såg i inlägget tidigare så ska Natalija byta blogg och börja blogga med Diana. Har fått väldigt många frågor om vi är ovänner eller så och NEJ det är vi inte. Det har inget med det att göra utan det kändes väl antagligen bättre så för henne. Har ni mer frågor om det får ni fråga henne för vet inte så mycket om det. Självklart är det tråkigt men är rätt taggad på att skaffa en egen blogg, satsa osv. Så kanske blir bäst såhär. Vi kommer ha kvar bloggen såklart att kolla tillbaka så osv. Men somsagt kommer jag skaffa en egen blogg och har redan ett namn tror jag. Imorgon ska jag, Amanda & Irene träffas och ta header bilder då alla verkligen behöver nya bilder. Ska försöka fixa ny desing så fort som möjligt så jag kan börja blogga. Får se om jag fortsätter här tills jag byter men det handlar bara om några dagar så vet ej. Återkommer med mitt nya bloggnamn och hoppas verkligen att så många som möjligt kommer fortsätta läsa min blogg! Men då säger jag tack och hej sålänge till Natalijamoa.blogg.se så återkommer jag om mer info om nya bloggen. Det har verkligen varit jätte kul att blogga här och tack för alla som har läst & stöttat. Ni är bäst!
 


Vad kul att du ska ta och göra en egen blogg :)
Verkligen satsa!
Det är ju tråkigt att ni inte ska blogga mer här men det värkar ju vara bäst för Natalija och jag förstår dig att du inte vill blogga mer här då :)

Kommer alltid följa din blogg, du skriver så bra saker och är verkligen som en förebild för mig och säkert många andra :)
Kram <3

2013-06-02 // 17:15:17
» Ebba

Ååh vad bra att du ska starta en egen blogg!:)

2013-06-02 // 20:51:07

Hej!Vad för kamera andvänder ni när ni fotar? :)

2013-06-04 // 21:10:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback