• Hur man tvättar sin puderborste •

1. Du tar din puderborste
2. Och använder en "Brush Conditioner Shampoo", och om du inte har det går det superbra med diskmedel
3. Häller en liten klick shampoo på borsten och sen så gnuggar du in shampoon i borsten så att pudret/smutsen kommer ur.
4. Du tvättar av borsten med ljummet vatten och sen kramar du ur allt vatten tills pudret/smutsen är borta (Det kommer inte smuts ur borsten för att jag glömde ta bild när jag var klar så la bara borsten under vattnet igen).
 
När du är klar lägger du bara borsten på t.ex en hylla eller nåt så det får torka av sig själv. Använd inte hårtorken till att torka för det kan riskera att borsten smälter (Hänt min kompis).


Natalija har du använt bareminerals puder/foundation länge? Om du har det skulle du kunna göra en recension om den?
Jag känner mig sugen på att testa den så skulle bli väldigt tacksam om du kunde göra en! :)
Hur kan du ha råd med så dyra saker när du är så ung? T.ex som jeans för över 1000 :- m.m
Bara lite små nyfiken, haha :)
Men ha det bra!
Älskar er blogg <3

2013-01-03 // 21:06:24
» Hanna

Vart kan man köpa Brush Conditioner Shampoot? jätte bra tips!

2013-01-23 // 20:52:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback