2012

Gjorde du något i år som du aldrig gjort förut? Jaa det gjorde jag! Åkte på en liten roadtrip genom Europa!
 
Hur har ditt 2012 varit? Det har verkligen gått upp&ner. Det har mestadels varit superbra och fått en massa lyckorus! 

Tror du att år 2013 kommer blir bättre? Ja, jag vet att det kommer bli mycket bättre. Åker ju till London snar för att gå på min första One Direction konsert, stannar där i några dagar, sen så slutar jag nian och åker nästan direkt till Florida och New York med Amanda och min familj och blir borta i en månad. Sen börjar jag ju i gymnasiet och ska bli fett skönt att komma bort från alla människor. 

Blev du kär i år? Ja. 

Vilket datum från 2012 kommer du aldrig glömma? 2 Juli. 

Bästa köpet? Mina nya Tiger Of Sweden jeans ♥♥♥
 
Vad spenderade du mest pengar å? mat

Vilka sånger kommer påminna dig om 2012? Cannonball, Born To Die, Ride, Come Home, I Want, Little Things.

Vem har du umgåts med mest? Diana och Moa. 
 
Hur många kysste du? Håller inte koll, men 6 kanske. 

Har du haft ett förhållande under 2012? Halft.

Vad önskar du att du gjort mer? lyssnat på min hjärna istället för mitt hjärta. 


Vad önskar du att du gjort mindre? ätit

Bästa minnet från 2012? Min resa genom Europa, då man kom bort från alla. 

Favoritprogram på tv? på tv. Oj typ South Park. Men serie över huvudtaget blir nog PLL eller AHS. 


Vad gjorde du på din födelsedag? Var med kompisar, åt mat osv. 

Något du önskade dig och fick när du fyllde år? Pengar och resa till London.

Vad fick dig att må bra? värmen

Vad vill du säga till dig själv inför 2013: Skit i vad alla tycker och kör bara kör.


Gud vad fin blogg!
Är du taggad inför att börja jobba/skolan? :)

Svar: Nej, är superotaggad! Självdå? :)
natalijamoa.blogg.se

2013-01-01 // 23:08:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback