10 sanningar om mig

- Alltid när jag håller mina händer i mina jackfickor så håller jag i något som ligger i fickan, t.ex. nyklar. Så håller jag i det ända tills jag tar ut händerna
- Jag kan inte äta cheeseburgare utan att salta den och ta bort en del ketchup
- Hatar känslan när man börjar gå i en rulltrappa som har stannat
- Jag har aldrig ätit en BigMac
- Jag tycker det är jättekul att läsa bekännelser eller sanningar om mig på andras bloggar
- Jag vill kunna flytande Engelska
- Jag kan spela 3 nästan 4 One Direction låtar på piano men kan bara början av dom och är för lat för att lära mig resten
- Jag har panik över gymnasievalet som ska vara i slutet av denna månad då jag inte har någon aning om vilken skola jag vill gå i..
- Kommer aldrig kunna få så långt hår som jag vill pga att mitt hår vägrar växa
- Jag ska ha 2 barn när jag blir stor, 2 tjejer



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback