10 sanningar om mig

- Den bästa "outfiten" att sova i är i bara BjörnBorg trosor. Så otroligt skönt
- När jag fixat mitt hår slutar det alltid med att jag lägger håret bakom öronen efter ett tag, även fast jag inte tycker det är så snyggt. Annars får jag typ allt i ansiktet.
- Jag älskar att äta choklad med yoghurt 
- När jag kommer hem eller är hemma hos någon så sätter jag alltid upp håret i en låg tofft. För att få bort det
- Börjar kunna gå mer och mer osminkad utan att bry mig
- Är så sjukt jävla taggad inför sommaren, gaaahhhh!
- Mitt mål är att ha sparat ihop 10 000 kr till London. Hahhaha lycka till. Men kämpar på här och fyller snart år så ska BARA önska mig pengar
- Har väldigt städat rum just nu. Nybäddade lakan. Det får mig att må bra, hehe
- Jag tror jag aldrig har varit kär
- Älskade kaffe när jag var liten och drack det hela tiden. Nu gillar jag det inte längre. Eller det är väl okej



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback