Tränat

Har tränat i ca 40 minuter. Tränade en mage, rumpa och en hel del ben. Känner redan att jag kommer ha träninvsverk i benen. Alltså känns seriöst som spagetti. Jobbigt var det men känns as skönt nu när jag är klart. Skönt också att få röra på fläsket lite såhär på kvällskvisten, haha. Så kan jag somna stolt. Nu väntar duschen sen ska jag städa mitt rum. A lot to do..
 
Juste, alla  dag imorgon också. Har inte någon gullig kille att vara med så får vara med mina fina tjejer Amanda & Natalija istället. Går lika bra det känner jag! Har studiedag imorgon föresten. Superskönt! Puss
 


Härligt med träning! Du kommer garanterat ha träningsvärk idag! Go träningsvärk ;)

2013-02-14 // 09:03:46

Vad gör du när du tränar?
Skulle gärna vilja ha lite tips på olika saker man kan göra för att träna ben, rumpa, mage och armar :)
Har du någon favorit?
Er blogg är bäst! :)

2013-02-14 // 09:51:00

kan du inte lägga upp lite övningar du gör? främst för benen, för det är det jag är dålig på!

2013-02-14 // 14:17:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback