Sleepover

Hej på er! Vi drog somsagt hem till Becka för att redigera videon. Jag och Nataloija var även änglar och köpte med donken påväg dit. Att göra videon gick väl sådär. Till en början gick det as bra men sen började programet dampa och alla tappade tålamodet. Vi bestämde oss för att fortsätta någon annan dag. Sen åkte vi hem till mig och Natalija drog nyss vidare till Vendela. Jag, Rebecka och Amanda sover hos mig och just nu håller vi (eller Amanda och Rebecka) på att baka då vi inte hade något gott hemma och alla affärer var stängda. Sockerkaka fick det bli och tror det kommer bli lika bra det! Sen blir det väl säkert mys framför någon film eller så. Men vi hörs senare, puss&kram



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback