Sick

Hej på er! Förlåt för sjukt usel bloggning får våran del. Första gången sen vi startade bloggen som vi inte bloggat på en hel tag. Inte bra inte bra.. Men nu ät vi back on track. Anlegningen till att jag inte bloggade igår var att jag hade fullt upp. Efter skolan så fixade jag en massa inför tjejmiddagen och hade inte tid att tänka på bloggen. Det var full rulle här hemma för min del. Men tjejmiddagen vart iallafall superlyckad! Kan berätta mer om den i ett inlägg snart, visa bilder osv. Juste, har börjat känna mig sjuk. Slemhosta, och allmänt inte frisk helt enkelt. Och har lite panik för får verkligen inte vara sjuk i London. Men jag kommer säkert hinna bli frisk tills dess! Hoppas jag. Det kommer ett inlägg sen också med bilder på vad jag fick för pressenter igår! Puss så länge



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback