Onsdag

Tjatja! Skoldagen idag var seg och tråkig. Vi hade no prov och det gick väl bra tror jag, lite osäker faktisk. Men men. Tog sprutan idag också så slutade tidigare och sen gick jag och Amanda hem till mig. Vi snackade lite med mamma då om livet typ. Val, sin barndom, beteenden osv. Ni ba whaat. Haha men nu sitter jag iallafall på bussen påväg in till stan för att träffa Pappa Anette och Tilda som nu är i Sverige. Vi ska käka på en as god resturang och fira min födelsedag! Supermysigt! Var väl ungefär det jag hade och säga, återkommer ikväll med mer uppdatering, bilder osv. Puss

Bild från igår. Vad skulle jag göra utan er?



Sv; hm, konstigt eftersom att det stod på hemsidan men då ändrar jag det då :)

2013-02-13 // 17:18:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback