om jag kunde ta bort din smärta och sätta dit ett leende så skulle jag det.

Okej sämsta bilden sorry. Orkade inte ta upp min systemkamera. Hade ju np idag i skolan, det gick bra. fick inte sluta efter det som alla andra nior i sverige fick. Men aja, välkommen till Lyckeby liksom. Nåväl, när jag kom hem käkade jag thaimat som pappa hämtat hem och kollade samtidigt på det nya pll avsnittet som kom ut igår natt. Shit skriker så jäkla intressant. Målade nyss naglarna, använde mig av allt ovanför haha. Vi hörs senare,pussen


» Elin

Fick inte heller sluta efter np, utan jag hade lektioner efter lunch!! :(

Svar: Gu alltså de är så hemskt! :(
natalijamoa.blogg.se

2013-02-06 // 23:13:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback