Monday, the best day of the week..

Favorit frukosten

Hej mina fina! Lite sent att lägga ut på sin frukost kanske men åt rätt sent + att jag kollade på film. När jag ändå snackar om film så tänkte jag tipsa om 2 filmer som jag sett idag och igår. Den jag såg igår heter The Impossible och handlar om en familj som var med om tsunamin i Thailand. Det värsta är att det är en sann historia som en familj berättat. Den var verkligen as bra, sorlig och spännande. Den jag såg idag heter Bride WarsJag rekomenderar båda och klicka på filmens titel för att se trailer! 
 
Förutom att kollat på film har jag mest sovit, gjort lite engelska osv. Inget märkvärdigt. Ville bara påminna er om att det är 3 dagar kvar tills vi åker till London! 3 DAGAR?!?! Helt sjukt. På tal om London så fick jag 1500kr av släkten i födelsedagspressent. Yey! Så kanske lyckas med mitt mål? Vem vet ;) Puss


Va fin blogg ni har! Kolla gärna in min och lämna en kommentar, skulle bli jätte glad! :)

2013-02-18 // 18:51:24

Åh kan du inte ge mig frukost på sängen någon dag med det där MOS! :p:P :P :P NAAAAM!

2013-02-18 // 19:45:28

Hej!
Har en tävling på bloggen där du kan vinna ett presentkort på 150kr hos en webshop med udda, fast roliga och smarta saker så som sminkborstset, klockor, smycken och massvis annat!
Kika in: http://sveablogg.se/amalias/2013/02/16/tavling-presentkort-150/

Tävlingen pågår till den 2:a mars, så häng på!


Kram

2013-02-19 // 15:25:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback