Ingen är perfekt.

Många har säkert som jag ansett att Victoria´s secret modellerna är perfekta. Att de har perfekta kroppar, hår, hy osv. Men det är såklart inte sant. Vet inte om det bara var jag som tänkte på när jag såg dagens Top Model Sverige avsnitt att när Carro satt i juryn att hon hade lite finnar/ojämn hy i pannan. Blev först lite chockad och tänkte, men hon är ju Victoria´s secret modell. Men sen tänkte jag, vad spelar det för roll? Det är mänskligt med finnar och bara för man är modell så betyder inte det att man slipper allt sånt. Finnar kan hända vem som helst få och det är inte precis något man kan göra åt. Jag säger absolut inte att hon hade mycket finnar men jag tror alla har överskattat VS modellerna och lurats även en del av media. Visst är de sjukt snygga och skulle inte tacka nej till deras utseende men vart jag försöker komma fram till är att ingen är perfekt. Inte ens de man tror är perfekta. Så tänk på det när ni får finnar eller liknande. Världen går inte under. Det är normalt och även de snyggaste supermodellerna besväras av det. Det är sånt man får leva med ibland.
För ingen är perfekt.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback