I´m done

-Bildbrist
Är förvånad över att jag säger det här men det gick faktiskt väldigt bra att plugga. Kan det mesta förutom kanske 2 frågor där jag är lite osäker på om jag kommer komma ihåg. Men tror det sitter, får träna lite extra imorgon i skolan innan våran no lektion. Nog om det. Förutom att plugga så har jag gjort lite inlägg till bloggen, kollat runt på datan, masserat mammas fötter (för hon fyllde år) osv. Tänkte strax gå och lägga mig faktiskt så tar och säger godnatt här. Puss och Kram 


Bara en fråga, när ni har NO prov, hur många sidor brukar ni behöva plugga på ungefär?

2013-02-13 // 12:31:17

Hej! Just nu pågår en tävling på min blogg där du kan vinna ett valfritt mobiltillbehör från Fashion27. Var gärna med och delta! :-)

2013-02-13 // 14:19:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback