Hemma i Sverige igen

Mina fina tjejer
 
Borta bra men hemma bäst. Ja det är inte riktigt så jag känner nu alltså. Hade det sjukt jävla bra i London och ville verkligen inte åka hem. Hade sjukt kul verkligen och jag saknar allt redan. Staden var superfin, jätte kul att umgås med alla underbara människor som var där, all shopping och konserten var helt jävla underbar. Det var bland det bästa som har hänt i hela mitt liv. Allt var perfekt och grät som en bebis, dansade ihäl mig och skrek/sjöng så jag blev helt hes. Det var helt magiskt och går knappt att beskriva med ord. Det var sjukt jobbigt att åka där ifrån och säga hejdå till alla. Ni ska bara veta hur mycket jag och Natalija försökte hålla oss från tårar påvägen hem, fast det gick inte så bra. Vi tänkte göra ett inlägg sen där vi berättar om hela resan mer detaljerat, det kommer ett inlägg med bilder där ifrån, sen kommer en rolig video som vi spelat in när vi var där, kommer även inlägg där vi visar bilder på det vi har shoppat. Så håll utkik! Känns skönt att kunna blogga ordentligt nu för det är något jag verkligen saknat, känns bra att vara tillbaka. Så nu är det är ny start här och vi kör igång igen. Håller även på att planerar en förändring här på bloggen så det kommer bli as bra. Ska packa upp min väska nu så vi hörs senare, puss på er



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback