Finaste Teodor

Min faster fick en liten bebis igår natt, så himla söt. Ville dock inte röra/bära för är sjuk så vill absolut inte smitta. Men vi var hemma hos dom och "firade". Han är så fin, vill ba gosa med honom, lille Teo. Nåväl, hämtade mamma vid T-Centralen, eftersom hon varit borta i några dagar. Sen drog vi till Coop och köpte lite grejer till mig för imorgon då jag har nationella igen. Ska typ skriva en lång krönika. Har 3 timmar och 20 minuter på mig, så ska nog fixa det. Fyllt på Spotify har jag gjort också, så det är superawesome! Har även blivit sjuk och det känns som att min ansikte kommer att sprängas när som helst. Tagit nässpray, alvedon, medicin mot utslag, vilat osv. Hoppas på att bli bättre till imorgon. Sov så gott, puss!
 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback