BASIRON

Basiron är en kräm mot finnar osv och jag testade den av en kompis. Tyckte den verkade bra och mamma köpte den till mig idag. Jag har aldrig varit den med mycket finnar men nu när jag börjat få några så tänkte jag ge den ett försök. Är det någon som har den? Funkar den bra? Hoppas verkligen den fungerar nu för hatar att ha finnar. Tänkte att jag kan ju göra en utverdering (eller vad det heter) av den sen, säga om den var bra eller inte osv. Om ni skulle vilja det alltså? :) 


» Malin

Ja tack skulle uppskattas eftersom jag inte har världens bästa hy. Puss!

2013-02-05 // 19:34:07

Jag har den och den är skitbra! Använt den i cirka 4 månader nu på typ enstaka finnar i ansiktet och krämen gör så att finnarna torkar ut snabbt och typ blir till skorpor dagen efter :)

2013-02-06 // 07:13:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback