Äntligen hemma och är ledsen

Hej, kom hem för ett tag sen, superskönt. Påvägen hem stötte jag på Jenny som jag inte träffat på typ år!?! Vi pratade en del om gymnasium och sånt. Har sjukligt ont i huvudet, är så himla förkyld, hostar och mår dåligt bara. Sen så har jag världens äckligaste hår, så måste duscha också, plus så måste jag städa mitt rum och göra klart spanska brevet. Fyfan äcklas. Min mamma förstörde nyss min favorittröja från Tommy Hilfiger, som var Bomulls Kashmir och kostade 1300, MAN BA KUL. Tack så jävla mkt. Sitter och gråter som ett freak, så mycket som hänt och jag orkar inte hålla det inne längre. Det med tröjan var liksom "bomben" på allting. Hejdå



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback