8/2-2013

Hej på er finisar! Natalija och jag kom nyss från djurgårdsplan och har handlat chips. Vi slaggar hos mig ikväll och vi ska väl inte göra så mycket. Myskväll säkert framför någon film eller så. Var tidigare hos Natalija och chillade lite, packade osv. Imorgon blir det öppet hus på Thorén för min del. Senare mot kvällen vet jag inte riktigt än vad jag hittar på. Lite oklart. Ska träffa kompisar iallafall och kanske fira lite då jag fyller år på söndag!! Har inte nämt det någongång kom jag på?!.. Kanske för att jag inte alls tänkt på det och aa. Vet inte. Men ja, fyller iallafall 16 på söndag så det ska bli kul! Har lite planer om hur jag ska fira men det är så att vissa inte kan vissa dagar osv. Men men, det löser sig! Puss&Kram


Thoren buissness eller Thoren innovation?

2013-02-08 // 23:17:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback