5 THINGS ABOUT ME

Jag tror att jag seriöst har världens mest tunnaste naturliga ögonbryn, fyller i dom väldigt mycket för att få dom den formen jag vill ha. 
 
Ändå sedan jag varit liten har jag velat vara modell, kan stå framför spegeln hur länge som helst, både nu och när jag var mindre. Trivs otroligt mycket framför kameran och är "kameravan" Det är mitt absoluta drömjobb, men måste gå ner i vikt och ändra på mig loads. För anser att jag inte har kraven för det.
 
Jag har kommit på den finaste designen någonsin till bloggen men måste bara hitta någon som kan utföra den. Den ska liksom vara plain and simple men ändå vara avancerad haha. Svårt att förklara såhär men någon dag kommer ni att få se den! Vänta bara!
 
De mesta är rädda och nervösa över att börja i gymnasiet, men jag ser fram emot det så mycket. Eftersom jag sökt till skolor utanför Haninge och det jag vill mest inom gymnasiefronten är att komma bort härifrån och bara lära känna nya människor, tycker det ska bli så kul med ny miljö osv.
 
Jag tror inte att jag vill ha ett förhållande nu, känner inte att det är någonting jag behöver, jag menar att t.ex. det som jag kan göra med en pojkvän kan jag göra med Diana, det ända som vi inte kan göra är ju att ha sex, men det har jag ju levt utan i 14 år. Jag känner mig trygg med henne och kan sova med henne när jag känner mig ensam, är lycklig med henne och allt det där. Vem behöver en jäkla kille som man ändå vet att man blir sårad av när man gör slut. Stannar nog singel ett bra jäkla tag tills jag verkligen känner att jag är stark nog för att sedan ta emot den smärtan man får efter. 


hur lång e du? :)

2013-02-09 // 11:21:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback