Tisdag 23 april

Godmorgon finisar! Vaknade vid kvart över sju och tänkte gå upp att fixa mig. Slutade med att jag drog på mig ett par mjukisar och sket i sminket. Orkar verkligen inte idag. Vädret är skit också såg jag när jag vaknade, ush. En positiv grej är att vi bara gå i skolan till 1 idag. Fast måste gå dirket hem efter skolan och plugga dock så då blev det genast lite sämre, lol. Men får ta mig igenom den här dagen helt enkelt. Juste, när jag kom ner så hade mamma gjort frukost till mig, as gott. Gullis. Passade perfekt då jag verkligen inte orkade göra frukost! Hoppas ni får en bra dag så hörs vi senare, puss
 
Juste, var det bara jag som lyssnade på nrj imorse? Missade precis morgonens wake up call men dom sa efter vad det handlade om. De hade ringt en beliber och sagt att hon skulle få träffa Justin på ett hotell och prata osv med honom. Hon hade tydligen blivit helt hyperventilerad och sjukt glad. Sen sa de att dom skojade. Lite över gränsen kan jag tycka. Skulle någon göra så mot mig med killarna skulle jag typ gräva ner mig under jorden och aldrig vilja komma upp. Men hon fick två biljätter till hans konsert så det var bra iallafall, haha. 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback