Sunday

Hej på er! Gjorde inte så speciellt mycket igår förutom att kolla tv/film, prata, äta gottis, ja en riktig myskväll helt enkelt. En dålig grej var bara att jag fick feber på eftermiddagen och är snorig + hes. Kom så plötsligt och mådde inte alls bra. Men knarkade alvedon och tog det lugnt så blev det bättre. Amanda var så gullig och tog hand om mig. Vi badade inte jacuzzi då jag hört att det inte är bra att bada eller basta när man har feber. Men vi ska göra det nästa helg efter dansuppvisningen istället!
 
Nu är jag hemma efter att jag fått skjuts av Amanda så cykel, tack pluttis! Ska mest ta det lugnt, duscha, kolla Gossip Girl osv. Verkligen försöka bli frisk. Det är ju afro och nationella i Engelska så skulle vara bra att inte vara sjuk. Speciellt afron då det är 2 gånger kvar bara och jag behöver verkligen träna.. Puss



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback