POWERWALK + FRUIT

Hej vänner! Vaknade vid halv tolv idag pga näsblod haha (?). Kände även för att vara lite hurtig så skickade iväg ett sms till Pamsy och frågade ifall hon ville ta en powerwalk med mig. Vi gick i typ 50-60 minuter. När jag kom hem var jag svinhungrig men får ju inte äta mycket för jag ska försöka "krympa" min magsäck. Skar upp banan och apelsin och njöt av det samtidigt som jag kollade på Scrubs. Städerskan är här också, så mitt rum är prima just nu haha. Superskönt att inte behöver städa själv! Planerna för idag är iallafall att plugga lite. Måste få lite gjort eftersom jag ligger efter litegrann. Helt ärligt så orkar jag egentligen inte bry mig, därför jag skjuter fram allting hela tiden haha. Har inga planer för ikväll faktiskt, får se var dagen tar mig. Puss


Hörde att om man dricker en sked äppelcider vinäger varje morgon så krymper det magsäcken :)
Btw jag älskar er blogg seriöst, man vill bara besöka o läsa mer och mer. Bättre än Kenzas lätt! Kan inte ni bara uppdatera lite mer?! :)
Puss&kram

2013-04-04 // 18:50:10

Vad säger dina föräldrar om det här?

2013-04-04 // 21:54:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback