om du vill ha mig nu kan du få mig så lätt

Hej! Varit så himla upptagen idag. Vaknade halv tio och vid tio tog jag och amanda en lång powerwalk. Vi gick cirka 11 kilometer! Grymt stolt om jag får säga det själv! Det tog ganska lång tid så när vi var klara blev vi hungriga och gick hem till pamsy och åt! Efter det åkte jag hem och fixade mig en snabbis. Sen åkte jag till stan med Rebecca och vi väntade på Lana som är i Stockholm nu!!!!!!!!!!! Kan inte förstå?? Sen hade vi oturen som inte såg henne och vi tröttnade tillslut så vi tog en varsin latte på Pressbyrån sen åkte vi hem. När jag kom hem åt jag middag sen skulle jag plugga men var så trött så somnade i soffan. Sen har jag och Nikola kollat på lite himym och typ pratat lite. Tänkte börja plugga lite nu och sen sova eftersom jag ska upp vid 5 eller halv 6 imorgon för att duscha! Puss godnatt.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback