MIN HELG

Tjing vänner! Nu är jag tillbaka i full rulle. Har varit så himla upptagen i helgen och har inte varit vid datorn sen i fredags runt 14. Tänkte ta och berätta lite om vad jag har haft för mig! Har umgåtts med Milica och Vendela hela helgen och i Fredags träffade vi några killkompisar och var med dom i Handen. Senare mot kvällen träffade vi några andra och umgicks med dom till elva, har jag för mig. Milica sov sedan hos mig. I lördags när vi vaknade åkte hon iväg på dans och jag drog till Odenplan med Vendela och vi skulle äta på en restaurang som va lite ovanlig typ men det slutade med att vi satte oss på donken. Körde på en McWrap, så sjukt gott! När vi var klara åkte vi till Gallerian och där stötte vi på Sofia och Daniel. Vi satte oss ner och pratade lite. Sen kom tempen och Wallberg och joinade oss. Jag och Vendela drog sen till Tyresö Centrum och köpte lite saker, sen åkte vi hem till mig och laddade våra telefoner. Efter det åkte vi runt i Haninge och träffade olika vänner. Sen drog Vendela och då kom Milica och vi gick runt lite till och träffade andra vänner. Sen rullade vi hem och kom hem runt halv tolv. Vi somnade ganska tidigt och vaknade vid halv tio dagen därpå. Vendela kom hem till Milica och vi gick ut och träffade några vänner. Sen drog vi och kollade på match i Torvalla. Satan vad snygga killar är när de spelar fotboll haha! Åkte hem runt tre för milli och wendi skulle på bajenmatch. Träffade dom igen vid sex och de åt kebab, vi gick sen runt i Haninge och köpte lite godis haha. Kom hem vid halv tio! 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback