It's just a bad day, not a bad life

Halloj! Hur mår ni? Själv mår jag sådär om jag ska vara ärlig. Inget speciellt har hänt men har bara inte haft en bra dag. Ingen energi i kroppen och haft en del otur idag som dragit ner energin mer. Gick till skolan så visade det sig att alla lata lärare inte orkade köra zumba idag så vi sköt upp det, bussen till dansen åkte förbi oss när vi var 3 meter från busshållsplatsen, gick inte bra på dansen heller osv. Massa små saker.. Är helt slut i hela kroppen och orkar inte göra någonting. Kan ha lite med att göra att jag forfarande är lite förkyld. Vad vet jag. Det jag vet är att jag ska duscha snabbt nu, bädda ner mig i min stora sköna säng och kolla GG. Även försöka somna väldigt tidigt, behöver sömn känner jag. Hoppas ni har haft en lite bättre dag än mig, puss & godnatt


varför så många bilder? XD

Svar: Jadu, något fel hände kan man säga, haha inte riktigt planerat så!
natalijamoa.blogg.se

2013-04-29 // 21:47:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback