Säljer

Tänkte sälja de här tre nästan oanvända Body Splashen från Victorias Secret! Köpte de för rätt länge sen men kännar att de inte passar min smak. Ni ser på bilden hur mycket de är använda, nästan ingenting. 
 
VANILLA LAGE- 60:- SÅLD
 
SECRET CHARM- 65:-
 
PINK- 45:-
 
 
Om ni är interesserade så är det bara komentera erat namn, vilken ni vill ha osv så får vi bestämma dag och plats att mötas! eller så kan ni oxå skriva på vår mail: [email protected] eller höra av dig till mig på Facebook: Moa Wetterdal :) Puss


Hej! Jag skulle vilja köpa "vanilla lace" Messa mig - 0708770185 / Ella e

2012-10-20 // 16:54:35

Vet ni om man kan köpa Dr.Denim jeans i närheten av Haninge eller finns det bara i stan och isf vart? :)
KRAM! :)

2012-10-20 // 17:48:13

Vilken textstil skriver ni med? Svara helst i inlägg :D Älskar er blogg btw

2012-10-20 // 18:05:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback