Q/A

Det går inte att följa dej :/ jag följde dig förut sen skaffa du privat och nu kan man inte följa dig :/
SV: Jag vet, det hände något jättekonstigt med min instagram igår, så var tvungen att avinstallera det. Men det ska iallafall funka nu. Så prova igen och kommentera ditt instagram namn här ifall det inte går! Puss! :)
 
Kan ni utvärdera filmen från 1-10 när ni set den och berätta lite kort om den? Kram :)
SV: Jag (Natalija) sätter nog 6 på den, Jag tycker den skulle kunnat vara läskigare och att mera saker skulle kunnat hända. Men annars var den jättebra! :) 
Tror att Moa tycker den var jättebra fast läskig för hon skrek och höll för sina ögon rätt ofta!
 
Åh, älskar den! Så jädra bra!!! Vilka är era favoritlåtar från 1D? Har ni någon favorit i bandet, varför just han isf? Kram P.s skit bra och inspirerande blogg <3
SV: Visst är den grym, helt sjukt! Jag (Natalija) har jättemånga favoritlåtar från dom, men Little Things, More Than This, Moments, LWWY, Another World, Everything About You, Stand Up osvosvosv, kan inte välja en som du märkte haha. Min favorit är Zayn och har varit det från början, men sen har även de andra killarna kommit in och ut. Perioder liksom. Varför just Zayn? Jag vet inte riktigt, fastnade för honom sen första gången jag såg WMYB och sen har det bara varit så, och han har ju sån jävla underbar röst, är dösnygg, världens sötaste skratt osv. Förlåt för ett sånt långt svar! Och tack så jättemycket fina du! Puss!
Moa: Mina favoritlåtar är Little Things, Moments, LWWY och massa fler. Hade även en period då jag alltid lyssnade på Everything About You för blev så jäkla glad då. Min favorit är nog Harry, fast som Natalija sa så har även de andra killarna kommit in och ut i perioder, riktigt svårt att välja då alla är helt underbara. Jadu, varför Harry? Han är så¨sjukt charmig och hans hesa röst är typ porr! Han har något som man inte kan motstå, haha töntigt det lät men whatever! 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback