Q/A

Sandra Om:
Tack så mycket! Moa kan du också lägga upp en bild på det du använder? :)

 Svar: Yes ! :) (De tre vänstra är mot finnar)
 
steph 
vart ska du flytta Moa? :)  
 
Svar: Ska flytta bara ungefär 5 minuter från där jag bor nu :) Så det är inte så stor skillnad!

Anonym
Hej! Skulle behöva lite hjälp, och tänkte om ni kanske har några bra tips så, jag går i högstadiet, jag tycker väldigt mkt om en kille men jag är väldigt blyg speciellt runt killar men jag vill jätte gärna prata och lära känna honom. Men jag vet inte riktigt hur jag ska starta en konversation, utan att det blir "awkward". Så snälla hjälp mig! :) Eran blogg är grym btw! :D <3
 
Svar: Hej på dig! Vet ju inte hur det är om han går i din klass, eller någon annan klass. Men om ni kanske är ganska nära varandra någon gång så kan du ju bara fråga någon enkel fråga så kanske det startas en konversation utifrån det! Blir bara stelt om man sitter och planerar vad man ska säga. Låt det komma naturligt :) Sen kan du ju alltid skriva till han på fb eller liknande. Om du inte vågar ta första steget i verkligheten. Då om ni pratat på facebook så kanske det inte blir lika "awkward" i verkligheten och du kanske vågar att prata med honom, vad vet jag :) Men lycka till med honom nu, och om du undrar någon annat så är det bara komentera! Puss

 
 


» Sara

Vill ni göra länkbyte? :)

2012-10-19 // 15:26:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback