Q/A

Vilken textstil skriver ni med? Svara helst i inlägg :D Älskar er blogg btw
 SV: Vi använder Bookman Old Style! Tack så mycket, puss!
 

Vet ni om man kan köpa Dr.Denim jeans i närheten av Haninge eller finns det bara i stan och isf vart? :)
KRAM! :)

 SV: Jag tror inte att man kan köpa dom nånstans i Haninges, så du får åka in till stan och jag tror att de finns inne på Weekday! Puss 

Åh hoppas ni hade kul!

Natalija: Kan du dansa serbisk folkdans?
Vem är killen på bilden?

Fina ni var förresten, älskar er blogg!

SV: Ja vi hade jätteroligt! Nej jag kan inte dansa serbisk folkdans men hängde bara med när de andra serberna dansade och killen på bilden är min kusin, Nikola Andric! Tack så jättemycket sötnos! 




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback