Q/A

  • Anonym
    Vems gulliga lillebror är det? Såå söt,
    älskar små barn :) 
    Ps. Love eran blogg
     
    Svar: Det är min (Moas) lillebror ;) Haha jag me, fast ibland kan jag få damp på mina småsyskon.. 
    Tack så jätte mycket!
  •  Anonym
    Okej en fråga till moa !! Ditt hängsmycke i naveln; är det inte jobbigt att ha när du idrottar och så ? :))
     
    Svar: Nej det är inte jobbigt alls. Märker knappt av det! Fast när jag körde fortboll förut så tejpade jag över det, fast det var bara i säkerthets skull. Men inte på dansen och inte heller på idrotten osv. Min piercing har läkt såpass bra så det gör varken ont eller är jobbigt, puss :)
     
     


Jag har två små syskon och dom är gulliga och så men ibland får man bara nog.
Vilken skola går ni?
Älskar er blogg <3
Kram

2012-10-25 // 07:16:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback