Q/A

  • Maja
    HejHej! Jätte fin blogg nu har, nu till min fråga. Jag ska pierca min navel på torsdag och jag ska ta där du tog, lenas studio. Kan inte du lägga ut en bild på din piercing hur den ser ut nu! :)
     
    Svar: Jo det kan jag göra, tog nyss bilder på min mobil men har ju inget internett så kan inte skicka över den på något sett, och har inte tid aatt överföra med sladd, men kan försöka fixa det ikväll :)
  • Anonym Om:
    Hej! Era Bilder blir alltid så fina. Använder ni någon app? Isåfall vilken :) Älskar er blogg!
     
    Svar: Tack så mycket sötis! Jag (Moa) använder mig av instagram, Camera360 eller Pixlromantic :)
    Åh va glad jag blir, tack! 
     
     



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback