Q/A

hej natalija, vad hände mellan dig och jenny larsson? ni var väl fett tighta förut?typ soulmates på facebook och sånt :)
SV: Hej på dig! Jadu, Vi var jättetighta förut, men tror det var att jag bytte skola som förstörde allt. Vi har fortfarande kontakt och ska träffas snart faktiskt! Puss
 
Hej moa! 
Älskar er blogg jätte mycket <3 
Vilka är det som är med på bilden från Bulgarien? Kram :)
SV: Tack gullet! Det är jag, min syster, mina 2 kusiner Rasmus och Simon och deras pappa :) Puss
 
Hej moa, har din syster en blogg? :)
SV: Ja det har hon. Hon bloggar tillsamans med hennes kompis men de bloggar inte alls ofta men håll utkik, de kanske börjar snart igen :) Hennes blogg ----> http://isabelljulia.blogg.se/ 
 
Hur lägger ni upp gifs på nya blogg.se när jag gör det så funkar det inte har försökt och klistra in men sen när jag går in på min blogg så syns inte mina gifs :( skulle verkligen behöva lite hjälp? :)
SV:  Jag sparar vanliga gif bilder och laddar upp de som vanligt! Prova att göra så! Det borde funka :)


Hej vart köpte ni era hunters och vad kostade dom? Älskar eran blogg!

2012-10-31 // 17:47:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback