Planer för idag

  • Laga en stor och god frukost
  • Duscha, tvätta håret, raka bena osv
  • Städa rummet
  • Fixa alla saker inför ikväll
  • Börja fixa mig inför ikväll, kläder, smink, hår osv. 
 
Godmorgon! Som ni ser på mina planer för idag kommer jag kanske inte ha tid till att blogga så jättemycket då min kusin ska ha artonårs fest ikväll och jag måste vara där och fixa till lokalen osv. Moa ska komma till mig runt 17 och då ska vi fixa oss lite tillsammans och sen hänkar även hon med till festen. Ser fram emot ikväll och vill ha kul. Kommer ta en massa bilder speciellt för er läsare, Nu kurrar min mage så ska upp till köket! Ha en bra lördag, puss!
 


» sara

Shiiet! Trodde det var Lana del rey först hah, skitlika :)

2012-10-20 // 13:31:41

Helvete vad snygg du är Natalija

2012-10-20 // 16:53:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback