Dance

Hej på er! Har inte bloggat så mycket idag och det finns en anledning till det. Först så var ju jag och tjejerna i stan och gick till Butrix eller hur det stavas. Fick med mig en grej till min "utklädnad" där ifrån, yey ;) Sen så åkte jag och Amanda hem till mig. Då var det nämligen så att vi satte på ett PLL avsnitt och somnade nästan direkt. HElt slut var vi! Vi vaknade lagom till att vi skulle byta om och pallra oss mot dansen. Tror ni vi var taggade? Knappast.. Men dirket när man kom dig och körde igång så var det superkul! Skönt att få röra lite på sig. Nu ska jag hoppa in i duschen och sen blev det plugga för min del ikväll. Orkar verkligen inte. Men men, what to do?
 
Här kommer två dåliga bilder från dansen idag 
 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback