Dålig nyhet

Tänkte säga en lite dålig nyhet oxå :( Jag (moa) kommer inte alls kunna blogga så mycket idag eller imorgon för har somsagt slut på internett på mobilen och vi har inte fått internett i det nya husen. Det suger verkligen och känner mig handikappad. Får oxå dåligt samvete eftersom jag inte kan blogga :( Men Natalija ska försöka sköta det så bra som möjligt! Men ska försöka blogga så fort jag får möjlighet till det osv. Så det blir nog bra ändå.. Va bra det jag ville säga. Puss på er



Ni kan blogga från Haninge C, i McDonalds, deras wifi heter hotspot. Sen kan ni oxå blogga från bibblan, samt internetdelning!

2012-10-30 // 11:18:40

okej överdriv ^

2012-10-30 // 18:59:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback